Μία πρωτότυπη και… ανατριχιαστική ιδέα είχαν οι υπεύθυνοι του ασιατικού
τμήματος της φιλοζωικής οργάνωσης PETA για να πείσουν το κοινό να μην
αγοράζει δερμάτινα προϊόντα.
Σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρία Ogilvy & Mather Advertising Bangkok, άνοιξαν ένα pop up κατάστημα σε μεγάλο εμπορικό κέντρο της Μπανγκόκ και έβαλαν στις βιτρίνες και τα ράφια φαινομενικά πολυτελή αξεσουάρ από δέρματα ζώων, όπως τσάντες κροκό, δερμάτινα μπουφάν και πορτοφόλια από δέρμα φιδιού.
Σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρία Ogilvy & Mather Advertising Bangkok, άνοιξαν ένα pop up κατάστημα σε μεγάλο εμπορικό κέντρο της Μπανγκόκ και έβαλαν στις βιτρίνες και τα ράφια φαινομενικά πολυτελή αξεσουάρ από δέρματα ζώων, όπως τσάντες κροκό, δερμάτινα μπουφάν και πορτοφόλια από δέρμα φιδιού.
Αυτό
που δεν ήξεραν οι ανυποψίαστοι πελάτες ήταν ότι στο εσωτερικό τους
κρύβονταν… τα όργανα των ζώων (φυσικά επρόκειτο για τεχνητές
αναπαραγωγές τους). Έτσι, οι πελάτες άνοιγαν τις τσάντες και αντίκριζαν
τα σπλάχνα του κροκόδειλου, αίμα, μέχρι και… μια καρδιά που χτυπούσε
κανονικά. Όσοι
βρέθηκαν στο κατάστημα, σε κάθε τους «στάση» για να χαζέψουν το
εμπόρευμα… τινάζονταν από τρόμο.
Με αυτό τον τρόπο,η οργάνωση θέλησε να
ευαισθητοποιήσει το κοινό, ιδιαίτερα της Ασίας, όπου για κάθε τσάντα
σφάζονται τέσσερις κροκόδειλοι, ενώ κάθε χρόνο αιχμαλωτίζονται και
αποκεφαλίζονται πάνω από 440.000 πύθωνες.
- Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το παρακάτω βίντεο:
* PETA : PEOPLE FOR THE ETHICAL TREATMENT OF ANIMALS http://www.peta.org/
1 σχόλιο:
Απίστευτη ιδέα! Δύσκολο να μείνεις αδιάφορος...
Δημοσίευση σχολίου